Презентация на Строителство Инфо

Мила Цолова от Строителство инфо презентира сайта.

Информация за недвижими имоти, строителство и всичко в областта. Възниква въз основа на печатно издание. Успоредно с печатните медии излизат разнообразни събития в областта на строителството и имотите. Сайтът обединява отделните проекти и предоставя тяхното съдържание в удобен за всички читатели формат.

Новото за портала е вертикалното меню с най-четените рубрики от вестника. Екипът е интегриран и за онлайн и за печатното издание. Ползват се и всякакви новини от Дневник и Капитал в областта на имотите и строителството. Така се разменят читателите между изданията. Подобрена е и общата търсачка. Има възможност да търси в портала и в изданията поотделно. Основно е заложено на еднаквата визия навсякъде. Запазена е вертикалната навигация за рубриките и хоризонталната за проектите.

Запазен е сайтът на вестника с неговата стабилна аудитория от читатели. Предстои редизайн на вестника. Дизайнът на Индекс Имоти си кореспондира с дизайна на портала. На този сайт пак може да се чете изданието онлайн.

Плюс за портала – на едно място са събрани ежедневни новини от разнообразни източници в областта на строителството и имотите. Нова е рубриката за български и световни проекти, в която участват и студенти със собствени проекти, както и проекти на видни български архитекти. Календарът проследява събитията в областта. Търговският каталог обобщава презентацията на фирми и продукти. На ротационен принцип се показват фирми от Who is Who? Опция за регистрация за ежедневен бюлетин.

Презентация на УАСГ СС

Портал на студентската организация във ВИАС. В отговор на закостенялото образование в България.

Новините се управляват както от студентите, така и от интересни архитектурни сайтове. За да бъде интересно за посетителите в сферата на архитектурата. Общо взето е информация за университетския съвет и портфолия на студентите.

Има около 400 – 500 посещения на ден и се надяваме доста да допринесе за младите студентите в България

Има ли предвидена някаква събитийност?

Да, всяка година има конкурси, които определени фирми правят. Така си набират персонал.

Това е застъпено онлайн?

Да, всичко го има в сайта.

Презентация на Кариери

Ани от „Кариери“. Е, аз пък съм Ани от „Кабината“ 🙂

Сайт, произлизащ от печатното издание. Ани споделя, че редизайнът е по-труден от новия дизайн. Безспорно, не се съмняваме.

Една от основните промени е цветът на сайта. Бил е син, сега е зелен. Е, точно това зелено… заедно с кафявото… Но всичко е въпрос на вкус, в крайна сметка. От Кариери БГ са махнали БГ-то заради връзката с печатното издание. Желанието да се уеднакви сайтът с печатното издание е поради журналистите, работещи зад сайта. Във вестника също се акцентира на сайта. Резонно, щях да се учудя, ако не е така.

Съдържанието се поддържа активно от журналистите на изданието. Интерактивни рубрики за читатели и журналисти. Използвано е горно меню за удобство. Единствената търсачка-робот на сайтове за работа. Съдържанието като секции съдържа на места и подсекции. Друга голяма секция е форумът и обучението. Много използван в Кариери. Има секция „Трудово-правна консултация“. Въпроси и експертни отговори в областта на трудовото право.

Представяне на печатното издание в сайта си има свое място на сайта.

Какви бяха мотивите да се създава този сайт в „Портал“? Много повече е сайт за услуги.

Аз не мисля, че е само услуги. Като начало е сайт за съдържание. Портал е, защото е таргетиран портал за хора, които търсят и предлагат работа и кариерно развитие. Мисля, че повече подхожда на тази категория. Не е само обява за работа и търсене на работа.

Оперативна програма на сектор „Рибарство“

Оперативна програма за финансиране от ЕС. Презентаторът разказва къде кликваш и каво се показва. Е, наистина са събрали доста информация. Всъщност абсолютно всичко, необходимо за кандидатстване.

Всичко е направено без никакъв флаш. Интересни графики, показващи нагледно предоставения и усвоения капитал. Предоставени са възможности за сигнали за корупция. Горещ телефон към вицепремиера г-жа Плугчиева.

Няма въпроси

Презентация на сайта на WEBIT

Калин Колевски представя сайта. Нещо ново за България като изложение, като платформа. Това е всъщност сайтът на изложението. Лектори в сайта са водещи мениджъри в световноизвестни фирми. Идеята е да не е просто изложение, но да е една платформа за всички в областта. Концепцията е той да бъде не просто място за информация в изложението, но да даде възможност на компаниите в бизнеса да комуникиран помежду си, да се представят, да рекламират. Постигнато е чрез секцията „Общност“. Място, в което всяка фирма може да представи своя бизнес и да комуникира с другите участници. Специфичното е, че на сайта всеки може да направи своя профил и да се възползва от трафика, за да запознае другите със своите услуги и продукти. Медийни партньори са много медии.

ПРедоставя програмата на изложението – лектори, събития, посетители. Всеки може да предостави своята индивидуална програма. Може предварително да се направи програмата на изложението от всеки един. Но.. това в момента не е активно. Е, ще почакаме.

Презентация на сайта на ПМА

Сайт, презентиращ работата на студентите в архитектурата. Страничката бавно зарежда, но да се нядаваме, че е от нета. Студентът качва работата си на сайта и всички могат да следят проекта и работата по него.

Сайтът е изцяло флаш, доста атрактивен. Много оригинален дизайн. Бих го нарекла тип „космическа совалка“. Сякаш  реално се движиш в пространство, пълно с картинки.

За съжаление, така и не видяхме всички възможности на сайта, тъй като не успя да се зареди изцяло.

БНТ

Водещи в телевизията представят сайта. Готино 🙂 Сайтът е основно информационен и новинарски. Модерна медия, модерна реклама, интересни предложения за схемата. Всеки гражданин може да стане репортер на БНТ. Сайтът е полезен за българите в чужбина. Всичко за България може да се научи от него. А скоро ще има и онлайн-транслация от сайта. Има и мобилна версия на сайта.

Готина презентация 🙂

Какъв екип поддържа от страна на БНТ?

Имаме специален екип информационно обслужване.

Концепцията за сайта е изградена от фирмата-изпълнител, от вас или как?

Концепцията е продължение на БНТ и дизайнът е свързан с префасонирането на медията в публичното пространство.

Презентация на Дневник

Петя Райковска от Дневник презентира сайта. Най-важното  – съдържанието. 100% авторско съдържание от репортери и редактори на сайта. Екипът поддържа и онлайн и печатното издания.

Основните промени в сайта. Структура – истинска онлайн медия, в която присъстват всички видове съдържание – видео, анализи, коментари. Новата структура позволи да се показва удобно за потребителите. Наистина, бая ти нещо има на сайта. Редакцията на изданието изцяло контролира всичко. Е, че няма аз да го контролирам? Редакторите избират каво да виждаме. Хм… интересна презентация. Сякаш някой друг освен тях може да го прави.

Читателите виждат всички материали. Интересно, какво щеше да е, ако не го виждаха? Статиите са много по-четими. Обучават журналистите как се пише за уеб. Има повече въздух покрай статиите и се четат по-лесно.

Форумите били изключително важни. Е, че как иначе? Нали за тях работите, за читателите! Може да се скрива или гласува за коментари и се хайлайтват ценните коментари. Коментарите с много голяма отрицателна оценка се скриват и накрая се скриват от форума.

Новите рекламни формати. Някакъв много красив. Не мога да преценя, но ще повярвам. Постъпленията идвали от рекламодателите, които трябва да се доволни. Еврика! Как не го знаехме досега?!

Реламен формат, който не може да бъде пропуснат и естествено много скъп.

Какво значи много добър СиТиАр?

Над 3%. зависи от кампанията, от позиционирането. За съжаление нямаме право да цитираме точни данни, но правим над 3%

Сигурно трябва да разкажа още нещо, но много се вълнувам. Сладуранката наистина се вълнува.

Защо избрахте тези дизайнери.

Да, забравих да кажа за тях. Това е ужасно. Не, ужасното е, че сладурчето презентира някак много странно.

Дарик-нюз

Хайде на новините! Да се надяваме, че ще е без предизборна агитация. Главният редактор презентира сайта. Сайтът с авторска информация, както от София, така и от цялата страна. Може да се проследи целият път на информацията. Екипът и пише, и снима, и говори. Можеш да видиш, да чуеш, да прочетеш. Три в едно :))) Бързина на информацията – най-важният елемент на сайта. Сайтът е информационният канал на сайта.

„Извънредно“ – какво означава това? Например земетресението в Македония. Било интересен феномен. Е, японците надали го имат за феномен, но това е ария от друга опера. 30 секунди след земетресението Дарик излиза с новината. Коментарите под новината говорели за… Дарик?!?! Мислех, че земетресенията и коментарите за тях имат по-друг смисъл, но както и да е.

Регионалната информация. Видеозона със собствени материали. Имат си собствени рубрики, които се следят онлайн. Авторски снимки – всички репортери имат фотоапарати и често първи пускат снимки за събитието. Често се случва снимки от извънредни събития да се иска от други медии и събития. Нормално, в цял свят се прави така.

Нещо любопитно. Интересно, какво ще е? Дизайнът направен в края на миналата година. Опитали се да направят нещо, което не е правено. На първата страница обичайно няма реклама. Е-хей! Еваларка, Дарик! Читателят се концентрира върху сайта, а не върху памперси и дамски превръзки. Благодаря, обещавам само от вас да следя новините!

Tullamore Dew

Tullamore Dew има новичък сайт. Разкошното уиски трябва да има и разкошен сайт, спор няма.

Сайтът е цветист, атрактивен. Хе-хе, ако някой познае заведението, печели бутилка уиски веднага! Но без журито :)))

Секция „Ирландско наследство“ за историята на марката, наградите през годините, центърът в Ирландия, секция с въпроси и отговори. Информацията, движението по сайта става бързо. Триминутно видео разказва за марката и истонията й. Снимки от центъра в Ирландия. А в секцият на календара са отбелязани всички събития. Даже имат легална музика :))) Сладури! Че кой ще ги търпи с нелегална? Нали ще им скъсат ушите от глоби 🙂

Барман на месеца! Супер-класация. Секция Ресурси за хора от рекламните агенции. Идейно.

Вие сте работили с Огилви или с Меджик?

Идеите излизат и от трите страни за реализацията.

Презентацията на Програмата

Главният редактор на Програмата презентира сайта. Онлайнът на Програмата действа от 2002. Всъщност не познавам човек, който да не го е ползвал. Дизайнът е нов, по-лек, по-модерен и отговаря на времето. Добре, съгласих се веднага.

Сайтът е двуезичен. Разбира се, гостите на столицата и на България също са хора 🙂 Сайтът не е само за София, а и за Пловдив, Варна, Бургас и Стара Загора. Секциите са добре познати. Но в подсекциите има новости. Има повече авторско съдържание и интервюта, новини и информация за събитията. Програмата залага на авторски материали. Браво!!! Аман от копи-пейст 🙁 Всички материали ползват и авторски снимки. Адмирации! Спазването на авторското право е свещено за порядъчните професионалисти в мрежата.

Презентация на нови заведения, но без пиар на заведенията, а само със собствени авторски материали. Атрактивна презентация с повече снимки.

Всеки може безплатно да се регистрира. Е, нищо ново. Може да коментира събитията и местата, след модерация се публикува. Е, време ви беше да чуете народния глас и да ни дадете думата и на нас 🙂

В София над 10 000 уникални посещения на ден. В другите градове, след откриването на МОЛ-ове също се е повишило изклюително много използването на сайта.

Колко човека поддържат сайта?

Сайтът се поддържа в пряка връзка с печатното издание. Сайтът помага на изработването на печатното издание, но си има и собствени неща. 7-8 човека активно се занимават със сайта.

Future tenses

Може би имате колебания относно употребата на Бъдещите времена в английския език. Ето два линка, в които ще намерите полезна информация и упражнения не само относно Бъдеще време, а и всякаква друга информация за английския език:

http://www.english-the-easy-way.com/Future_Tense/Future_Tenses.htm

http://www.englishpage.com/verbpage/simplefuture.html

100 жаби

Да, трудно ще е след тази презентация да се направи впечатление. Но все пак това са цели 100 жаби. Трябва в картинка да се открият 100 жаби за определено време. Геймка 🙂 А щом е геймка, значи кефи.

10 първи получават 10 стартови пакета. 8 седмици е продължила играта. 12 000 посещения с 5500 уникални посетители

23,51 секунди за победителя! Спиди Гонзалес, а не геймър!

Леле, първите две седмици само това са правили, че са защитавали сайта от хакване. Съболезнования :(((

Каква резултатност?

Нямам идея. Около 100 постоянно играещи всеки ден. Имаше хора, играли над 6000 – 7000 игри. Победителят постигна резултата за две седмици. Направо издуха останалите. Дори и да ни е излъгала, не можахме да я хванем. Според мен след 50-то изиграване вече се знае къде е всяка жаба.

Сайтът на Аламинут

От Маг студио бяха изфишкани от актьорите на Аламинут!

Ей, това трябва да се види и чуе!!!!!

Компютърни специалисти, които се кънектват в чата. Среща в интернет-кафе.

Сори, хиля се така, че не мога да пиша :))))))))))))))))))))))))))

Не, това трябва да се види и да се чуе!!!!!

Търсете го в нета

Това беше презентация-трепач!!!!!!!!

То актьорите в Аламинут безспорно са върха, това не подлежи на коментар дори. Търсете клипа в нета, струва си да си качите настроението, както направиха всички присъстващи тук :)))))

Ъпсурд

Да си дойдем на… нотата 🙂 Симеон Цеков представя сайта. Самите Ъпсурд след снощно участие са поръчали да не ги закачат и симпатягата Симеон Цеков ще се поти с презентацията сам.

Сайт на група и на напитка – две в едно! Центрира се върху младата, уличната култура. Е, стрийт-бола малко трудно се практикува в нета, но ще приемем вълнението на красавеца.

„Момчета, купил съм червейчета!“, се обажда сайта. Жаби, червейчета.. О, намазали са енергийни напитки в процеса на работа. Да се надяваме, че е имало и нещо по-хард, покрай тях.

Описание на напитката. Секция за игри. Леле, какъв хамелеон! Кефи ме! Сменя си цвета! Пускането на сайта е било съпроводено с групата.

Секцията Видео презентира полуголо маце. Ай стига бе! Мацето върти дупе, стрийп-бар онлайн? Шах и две пешки метър! Имало леки закачки. То това си беше чиста еротика, каква ти закачка!

Има си блог. А де? Как съм го пропуснала да го мерна досега? Айде, и тук има ерошоп. Сега да не зърнем изскачащ прозорец с порносайт? Май няма да се учудя.

Имат си и форум. Бая мненийца са натрупани. Браво, браво. Календарче със събития – концерти на групи, състезания по различни спортове. Имат си магазин за напитката и разни фенски нещица на Ъпсурд.

Даунлода има уолпейпъри с някакви невидими за нас закачки.

Към 200 000 уникални посещения. Не е зле, макар че би могло и по-добре. Качва се много материал по форума и видеото. Наистина, добре е да си има порталче за тази култура.

Да, сайтчето е тежичко за хилави компирчета. Понакачулили са доста интересности. Кефи! на главната има линкове, последното мнение от форума, последни събития, отбелязани на сайта.

Няма въпроси.