Презентация на сайта на WEBIT

Калин Колевски представя сайта. Нещо ново за България като изложение, като платформа. Това е всъщност сайтът на изложението. Лектори в сайта са водещи мениджъри в световноизвестни фирми. Идеята е да не е просто изложение, но да е една платформа за всички в областта. Концепцията е той да бъде не просто място за информация в изложението, но да даде възможност на компаниите в бизнеса да комуникиран помежду си, да се представят, да рекламират. Постигнато е чрез секцията „Общност“. Място, в което всяка фирма може да представи своя бизнес и да комуникира с другите участници. Специфичното е, че на сайта всеки може да направи своя профил и да се възползва от трафика, за да запознае другите със своите услуги и продукти. Медийни партньори са много медии.

ПРедоставя програмата на изложението – лектори, събития, посетители. Всеки може да предостави своята индивидуална програма. Може предварително да се направи програмата на изложението от всеки един. Но.. това в момента не е активно. Е, ще почакаме.

Презентация на сайта на ПМА

Сайт, презентиращ работата на студентите в архитектурата. Страничката бавно зарежда, но да се нядаваме, че е от нета. Студентът качва работата си на сайта и всички могат да следят проекта и работата по него.

Сайтът е изцяло флаш, доста атрактивен. Много оригинален дизайн. Бих го нарекла тип „космическа совалка“. Сякаш  реално се движиш в пространство, пълно с картинки.

За съжаление, така и не видяхме всички възможности на сайта, тъй като не успя да се зареди изцяло.

БНТ

Водещи в телевизията представят сайта. Готино 🙂 Сайтът е основно информационен и новинарски. Модерна медия, модерна реклама, интересни предложения за схемата. Всеки гражданин може да стане репортер на БНТ. Сайтът е полезен за българите в чужбина. Всичко за България може да се научи от него. А скоро ще има и онлайн-транслация от сайта. Има и мобилна версия на сайта.

Готина презентация 🙂

Какъв екип поддържа от страна на БНТ?

Имаме специален екип информационно обслужване.

Концепцията за сайта е изградена от фирмата-изпълнител, от вас или как?

Концепцията е продължение на БНТ и дизайнът е свързан с префасонирането на медията в публичното пространство.

Презентация на Дневник

Петя Райковска от Дневник презентира сайта. Най-важното  – съдържанието. 100% авторско съдържание от репортери и редактори на сайта. Екипът поддържа и онлайн и печатното издания.

Основните промени в сайта. Структура – истинска онлайн медия, в която присъстват всички видове съдържание – видео, анализи, коментари. Новата структура позволи да се показва удобно за потребителите. Наистина, бая ти нещо има на сайта. Редакцията на изданието изцяло контролира всичко. Е, че няма аз да го контролирам? Редакторите избират каво да виждаме. Хм… интересна презентация. Сякаш някой друг освен тях може да го прави.

Читателите виждат всички материали. Интересно, какво щеше да е, ако не го виждаха? Статиите са много по-четими. Обучават журналистите как се пише за уеб. Има повече въздух покрай статиите и се четат по-лесно.

Форумите били изключително важни. Е, че как иначе? Нали за тях работите, за читателите! Може да се скрива или гласува за коментари и се хайлайтват ценните коментари. Коментарите с много голяма отрицателна оценка се скриват и накрая се скриват от форума.

Новите рекламни формати. Някакъв много красив. Не мога да преценя, но ще повярвам. Постъпленията идвали от рекламодателите, които трябва да се доволни. Еврика! Как не го знаехме досега?!

Реламен формат, който не може да бъде пропуснат и естествено много скъп.

Какво значи много добър СиТиАр?

Над 3%. зависи от кампанията, от позиционирането. За съжаление нямаме право да цитираме точни данни, но правим над 3%

Сигурно трябва да разкажа още нещо, но много се вълнувам. Сладуранката наистина се вълнува.

Защо избрахте тези дизайнери.

Да, забравих да кажа за тях. Това е ужасно. Не, ужасното е, че сладурчето презентира някак много странно.

Дарик-нюз

Хайде на новините! Да се надяваме, че ще е без предизборна агитация. Главният редактор презентира сайта. Сайтът с авторска информация, както от София, така и от цялата страна. Може да се проследи целият път на информацията. Екипът и пише, и снима, и говори. Можеш да видиш, да чуеш, да прочетеш. Три в едно :))) Бързина на информацията – най-важният елемент на сайта. Сайтът е информационният канал на сайта.

„Извънредно“ – какво означава това? Например земетресението в Македония. Било интересен феномен. Е, японците надали го имат за феномен, но това е ария от друга опера. 30 секунди след земетресението Дарик излиза с новината. Коментарите под новината говорели за… Дарик?!?! Мислех, че земетресенията и коментарите за тях имат по-друг смисъл, но както и да е.

Регионалната информация. Видеозона със собствени материали. Имат си собствени рубрики, които се следят онлайн. Авторски снимки – всички репортери имат фотоапарати и често първи пускат снимки за събитието. Често се случва снимки от извънредни събития да се иска от други медии и събития. Нормално, в цял свят се прави така.

Нещо любопитно. Интересно, какво ще е? Дизайнът направен в края на миналата година. Опитали се да направят нещо, което не е правено. На първата страница обичайно няма реклама. Е-хей! Еваларка, Дарик! Читателят се концентрира върху сайта, а не върху памперси и дамски превръзки. Благодаря, обещавам само от вас да следя новините!

Tullamore Dew

Tullamore Dew има новичък сайт. Разкошното уиски трябва да има и разкошен сайт, спор няма.

Сайтът е цветист, атрактивен. Хе-хе, ако някой познае заведението, печели бутилка уиски веднага! Но без журито :)))

Секция „Ирландско наследство“ за историята на марката, наградите през годините, центърът в Ирландия, секция с въпроси и отговори. Информацията, движението по сайта става бързо. Триминутно видео разказва за марката и истонията й. Снимки от центъра в Ирландия. А в секцият на календара са отбелязани всички събития. Даже имат легална музика :))) Сладури! Че кой ще ги търпи с нелегална? Нали ще им скъсат ушите от глоби 🙂

Барман на месеца! Супер-класация. Секция Ресурси за хора от рекламните агенции. Идейно.

Вие сте работили с Огилви или с Меджик?

Идеите излизат и от трите страни за реализацията.

Презентацията на Програмата

Главният редактор на Програмата презентира сайта. Онлайнът на Програмата действа от 2002. Всъщност не познавам човек, който да не го е ползвал. Дизайнът е нов, по-лек, по-модерен и отговаря на времето. Добре, съгласих се веднага.

Сайтът е двуезичен. Разбира се, гостите на столицата и на България също са хора 🙂 Сайтът не е само за София, а и за Пловдив, Варна, Бургас и Стара Загора. Секциите са добре познати. Но в подсекциите има новости. Има повече авторско съдържание и интервюта, новини и информация за събитията. Програмата залага на авторски материали. Браво!!! Аман от копи-пейст 🙁 Всички материали ползват и авторски снимки. Адмирации! Спазването на авторското право е свещено за порядъчните професионалисти в мрежата.

Презентация на нови заведения, но без пиар на заведенията, а само със собствени авторски материали. Атрактивна презентация с повече снимки.

Всеки може безплатно да се регистрира. Е, нищо ново. Може да коментира събитията и местата, след модерация се публикува. Е, време ви беше да чуете народния глас и да ни дадете думата и на нас 🙂

В София над 10 000 уникални посещения на ден. В другите градове, след откриването на МОЛ-ове също се е повишило изклюително много използването на сайта.

Колко човека поддържат сайта?

Сайтът се поддържа в пряка връзка с печатното издание. Сайтът помага на изработването на печатното издание, но си има и собствени неща. 7-8 човека активно се занимават със сайта.

Future tenses

Може би имате колебания относно употребата на Бъдещите времена в английския език. Ето два линка, в които ще намерите полезна информация и упражнения не само относно Бъдеще време, а и всякаква друга информация за английския език:

http://www.english-the-easy-way.com/Future_Tense/Future_Tenses.htm

http://www.englishpage.com/verbpage/simplefuture.html

100 жаби

Да, трудно ще е след тази презентация да се направи впечатление. Но все пак това са цели 100 жаби. Трябва в картинка да се открият 100 жаби за определено време. Геймка 🙂 А щом е геймка, значи кефи.

10 първи получават 10 стартови пакета. 8 седмици е продължила играта. 12 000 посещения с 5500 уникални посетители

23,51 секунди за победителя! Спиди Гонзалес, а не геймър!

Леле, първите две седмици само това са правили, че са защитавали сайта от хакване. Съболезнования :(((

Каква резултатност?

Нямам идея. Около 100 постоянно играещи всеки ден. Имаше хора, играли над 6000 – 7000 игри. Победителят постигна резултата за две седмици. Направо издуха останалите. Дори и да ни е излъгала, не можахме да я хванем. Според мен след 50-то изиграване вече се знае къде е всяка жаба.

Сайтът на Аламинут

От Маг студио бяха изфишкани от актьорите на Аламинут!

Ей, това трябва да се види и чуе!!!!!

Компютърни специалисти, които се кънектват в чата. Среща в интернет-кафе.

Сори, хиля се така, че не мога да пиша :))))))))))))))))))))))))))

Не, това трябва да се види и да се чуе!!!!!

Търсете го в нета

Това беше презентация-трепач!!!!!!!!

То актьорите в Аламинут безспорно са върха, това не подлежи на коментар дори. Търсете клипа в нета, струва си да си качите настроението, както направиха всички присъстващи тук :)))))

Ъпсурд

Да си дойдем на… нотата 🙂 Симеон Цеков представя сайта. Самите Ъпсурд след снощно участие са поръчали да не ги закачат и симпатягата Симеон Цеков ще се поти с презентацията сам.

Сайт на група и на напитка – две в едно! Центрира се върху младата, уличната култура. Е, стрийт-бола малко трудно се практикува в нета, но ще приемем вълнението на красавеца.

„Момчета, купил съм червейчета!“, се обажда сайта. Жаби, червейчета.. О, намазали са енергийни напитки в процеса на работа. Да се надяваме, че е имало и нещо по-хард, покрай тях.

Описание на напитката. Секция за игри. Леле, какъв хамелеон! Кефи ме! Сменя си цвета! Пускането на сайта е било съпроводено с групата.

Секцията Видео презентира полуголо маце. Ай стига бе! Мацето върти дупе, стрийп-бар онлайн? Шах и две пешки метър! Имало леки закачки. То това си беше чиста еротика, каква ти закачка!

Има си блог. А де? Как съм го пропуснала да го мерна досега? Айде, и тук има ерошоп. Сега да не зърнем изскачащ прозорец с порносайт? Май няма да се учудя.

Имат си и форум. Бая мненийца са натрупани. Браво, браво. Календарче със събития – концерти на групи, състезания по различни спортове. Имат си магазин за напитката и разни фенски нещица на Ъпсурд.

Даунлода има уолпейпъри с някакви невидими за нас закачки.

Към 200 000 уникални посещения. Не е зле, макар че би могло и по-добре. Качва се много материал по форума и видеото. Наистина, добре е да си има порталче за тази култура.

Да, сайтчето е тежичко за хилави компирчета. Понакачулили са доста интересности. Кефи! на главната има линкове, последното мнение от форума, последни събития, отбелязани на сайта.

Няма въпроси.

SinglеHop

Американска компания за хостинг. Звучи интересно.  Жаби? Зелени? И даже са симпатични 🙂

На всяка страница лайф-чат! Кефи ме. Система за управление на сървърите. Полезно нещо. Може да се ангажира хостинг през мобилни устройства. Да живее мързела на технологиите! Обичам, когато мързелуваш със шик. Наистина всяка страница си има своята си фаца. Бая труд са хвърлили, безспорно.

Въпроси няма.

Електронен магазин 2Be

Електронен магазин на рибока 2Ве. Той, рибокът, присъства из цялата презентация. Нов канал за продажба, чисто електронен, за повече удобства. Най-готиното е, че на сцената се изтипоса аквариум с нахакания рибок :)))

Естествено, че е удобно да си купуваш мобилен телефон в интернет. Кой не го е правил. Оле, рибоците били два – Вихър и Балкан, като Балкан можело и да е женски, не се знаело. Евала! :)))

Симпатичният господин, презентиращ магазина доста подробно ни светка по въпроса как работа магазина. Рибоците се фукат с екрана зад тях. Проектът вече е спечелил награда. Е, безспорно си я заслужава, след като е успял да накара два рибока да си купуват телефони.

Имате ли идея и можете ли да ни кажете какъв процент от продажбите на 2Ве са минали през магазина?

За момента няма такава статистика. Има ориентировъчно, примерно около 10 продажби на ден са през електронния магазин, което е добър резултат на този етап.

Системата не различава ли двете системи на продажба?

Различава се, има отчетносст.

Благодарим на рибоците! Ей, Вихър и Балканка, до скоро!

Презентация на Kabinata.bg

Започва нашата презентация. Нашето си е наше и задължително най-добро. Може ли иначе? Иначе всички се изнизаха за по кафенце. Айдееее, проблеми с техниката…

Катето гука на английски, но техниката пак издава багажа. Е-е-е, бива ли сега така? Тодор почти не се чува. Не честно!!!!!!!

Охо!!! Влязохме във виртуалната класна стая! Супер. Нека видят как сума ти народ учи английски, немски и т.н. езици. Над 450 виртуални урока. Това хич не е майтап работа. Трябва да си непоправим галош, за да не научиш езика след като ги преминеш.

Разгеле, докопаха работещ микрофон.

Колко човека в момента се обучават активно.

Около 700 човека в момента.

„Между другото, имам днеска рожден ден. Повод да получа подарък!“

Браво, Тодоре, само така! :))))

Блогът на Архитектура БГ

Идеята на блога разглежда случващото се в сферата на архитектурата под по-различен ъгъл. Прави съпоставка между световна и българска архитектура. Това е сайт, обединяващ функция, дизайн и съдържание. Архитектите били претенциозно племе? О-ле-ле! Поне добре се справят 🙂

Месечно по три публикации. Не е множко. Бихте могли и повечко, скъпи архитекти. Линкове? Е, разбира се. Как блог без линкове? Посетителите да си обогатяват речника? Дано това да не е основната причина за линковете.

Нямаше въпроси към Архитектура БГ